יום שבת, 8 ביוני 2013

אז מה את שומעת כשאת מתעמלת?

בלי הגזמה, השאלה בכותרת הפוסט היא זו שאני נשאלת הכי הרבה חוץ מ"איזה שיר זה שמתנגן עכשיו ברדיו/פרסומת/סרט". אני חייבת להודות שהטעם המוזיקלי שלי בזמן התעמלות הוא לא הכי קל לעיכול למי שלא אוהב את סוג המוזיקה הזו, או שרגיל למוזיקה בה מלעיטים אותנו ברקע בחדר הכושר, אבל אם פותחים קצת את הראש מגלים שהיא מאוד מתגמלת.

אם לא המוזיקה שלי, שנבחרה בפינצטה לנגן שאני לוקחת לחדר כושר, אני לא יודעת אם הייתי מצליחה לגייס את המוטיבציה להתעמל. ברוב המקרים המוזיקה היא מה שדוחף אותי קדימה, לרוץ יותר מהר, למרחק גדול יותר ובאופן כללי לשפר לי את חווית האימון, כדי שאני אצא ממנה בהיי של אנרגיה ואנדורפינים ולא בדאון של עייפות.

I might seem small, but I pack a punch (הנגן שלי)

מוזיקה לאימון בשבילי תמיד היתה משהו שצריך להיבנות, היא לא יכול להתחיל בפול גז. בנוסף, היא צריכה לשקף את כל מה שאימון בחדר כושר אמור להיות - לשמור על דופק גבוה וקצב גבוה של אימון, לדרבן וגם קצת להכניס למצב מלחמה, fight or flight. הרבה מהמוזיקה שאני שומעת בזמן שאני מתאמנת היא מוזיקה שאני מגדירה "מוזיקת עצבים" ודרכה אני מוצאת שחרור של כל הדברים שהחזקתי כלואים במשך כל הזמן שלפני.אני חושבת שבמידה מסויימת זה נותן לאימון ערך מוסף.

אז ברשימה הזו, שלא אפרוט לפרטים הפעם, תמצאו את שירי הרוק, פופ והאלקטרו הכי דחוסים שאני אוהבת, שמכל השירים בנגן שלי הם אלו שאחזור אליהם כדי שימריצו אותי ויגרמו לאימון שלי להיות יותר אפקטיבי ולי להיות יותר אנרגטית. מתחילים לאט יחסית עם גרוב סקסי תוצרת ג'סטין טימברלייק (כן כן...) וגולדפראפ, דרך הסינגל החדש של אלי גולדינג אהובתי, שמשתפת פעולה עם קלווין האריס, וממשיכים לדברים קצת יותר כבדים - Hundred Reasons, Funeral For A Friend ו-Linkin Park באחד השירים הטובים יותר שיצאו להם. הגראנד פינאלה הוא עם לא אחרים מהפרודיג'י, שבטראק הזה פשוט מצליחים להביא את כל מה שאני אוהבת במוזיקה לאימון לכדי שלמות.


אז שיהיה אימון שמח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה