יום רביעי, 23 במרץ 2011

Athlete - Wires

אני חושבת שזה רק ראוי להתחיל עם פוסט ראשון שמוקדש לשיר שבגללו התחלתי לכתוב את הבלוג הזה. אני אוהבת את Athlete כבר מאז הדיסק הראשון שהם הוציאו, Vehicles & Animals (שכולל כמה שירים מופלאים) והמשכתי לעקוב אחריהם מאז. המוזיקה שלהם היא פופית וקליטה להפליא, אבל תמיד יש שם טוויסט איכותי שסוחט לך את הלב (או לפחות לי...). היתה תקופה שהיתה עוד חנות נורמלית של Tower בקניון והייתי קונה דיי קבועה שם. היה שם מוכר עם המון זקן (שלא ראיתי כבר שנים) שהיה תמיד ממליץ לי על דברים עלומים. אני שמחה להגיד שכל בחירה שלו בשבילי היתה מדוייקת, אין לי מושג איך הוא עשה את זה אבל אני אסירת תודה על כך שהוא עשה. בכל מקרה, אם מישהו מוכן להביא אותם לארץ, אני מבטיחה לקנות כרטיס.

Athlete (האתר הרשמי)
בעיני, Athlete כתבו כמה מהשירים היפים ביותר שאני מכירה. וזה לא מעט. אחד מהם הוא Wires, שמגדיר עבורי את המאפיין הטוב ביותר של הלהקה והוא ההרגשה של burning with emotion שאני אישית מאוד אוהבת. זו הרגשה שאני לא ממש יכולה להגדיר אבל אפשר בהחלט להבין אותה אחרי שקצת מגלים אותם. יש מצב שהשיר נשמע לכם מוכר, זה יקרה בעיקר אם אתם רואים סדרות אמריקאיות, אוהבים להשתמש בו שם.

best bit: הברייק ב-3:04


תישארו בסביבה, אני מבטיחה שיהיה כיף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה