יום שבת, 23 בפברואר 2013

חמישה שירים (מקפיצים!) שאהבתי לאחרונה (Vol 5)

לאחרונה אני שומעת המון דברים חדשים שאני מאוד אוהבת (וגם אכתוב עליהם פה בפוסטים הקרובים) אבל הרבה מהם נכנסים לקטגוריה של ה"מעניינים" וה"קצת-קשים-לעיכול" מה שלא עושה אותם לפחות טובים אבל באווירה הפורימית ששורה על כולנו (לפחות על רובנו) זה פשוט לא ממש מתאים. אז בררתי את חמשת השירים עם הווייב הכי כייפי ושמח שיכולתי למצוא, ובמקרה כולם שייכים ללהקות בריטיות. כולם פופיים וקליטים להפליא ואני יכולה להבטיח לכם שאני אהנה מאוד לכתוב את הפוסט הזה ולשמוע את המוזיקה, מקווה שגם אתם.

שנתחיל?

1. Swiss Lips - U Got The Power

קודם כל, יש ללהקה הזו את השם הכי חמוד שראיתי לאחרונה. השיר עצמו הוא אלקטרו-פופ נוצץ וחלקלק, יש לשיר הזה יש גרוב נהדר שאי אפשר לא לאהוב (או לפחות לחבב מאוד) והוא כל כך אופטימי שזה סוג של לא חוקי. גם אי אפשר שלא להתמוגג מקליפ הריקודים האייטיזי.


2.  Delphic - Baiya

אתם אולי זוכרים את Delphic מפוסט האלקטרוניקה, ואני מאוד שמחה לעדכן שיש להם אלבום חדש וסינגל ראשון מתוכו כבר מתנגן ברדיו הבריטי. אהבתי מאוד את אלבום הבכורה שלהם Acolyte - הוא נתן טוויסט חדש ומעניין לאלקטרוניקה והוא היה כל כך טוב עד שקשה לחשוב שהלהקה תוכל לחדש ככה שוב. לכן נראה ש-Delphic החליטו לקחת צעד אחורה מהאלקטרוניקה פורצת הדרך ולעבור לכיוון פופי יותר עם שירה פחות מכאנית ועם יותר רגש. אז נכון, זה אולי לא יכול להמדד באותן אמות מידה של האלבום הראשון אבל זה עדיין מהנה מאוד.


3. Peace - Wraith

אם כבר מדברים על שירים רקידים, הפזמון של השיר הזה לגמרי מתאים להגדרת התפקיד. אתם כבר יודעים מהפוסטים פה שאני סאקרית של פזמונים טובים, וככה השיר הזה תפס אותי. הקליפ של השיר קצת לא אופייני ללהקת אינדי, בדר"כ לא רואים בחורות לא מרוטשות שמנענעות את הישבן בקליפים כאלה כאילו הן היו חלק מהחבורה של איזה ראפר, אבל היי, מה אני מבינה בבימוי קליפים? מה שכן, אני תמיד חושבת שקטעי תנועה בהילוך איטי מתאימים לשירים קצביים, אז לפחות יש את זה...


4. Theme Park - Tonight

שיר לערב אופטימי ושמח, בכל פעם שאני שומעת את השיר הזה, הגרוב שלו והמילים גורמות לי לרצות לצאת לרקוד, כאילו שום דבר לא יכול להשתבש. אולי אני באמת צריכה לעשות את זה.


5. Bastille - Pompeii

אחרון חביב, אחד השירים שהכי משמחים אותי לאחרונה, וגם הוא מתהדר בפזמון שיהיה לכם מאוד קשה להוציא מהראש. סוכריית אינדי-פופ-רוק מושלמת שיכולה להרים לי את המצברוח בשניה. אז מה אם המילים קצת רחוקות מלהיות משמחות והקליפ קצת מקריפ אותי. 


פורים שמח!


2 תגובות:

  1. למעט השיר הראשון אני לא מכירה את שאר השירים פה.
    בטיפול ;)

    השבמחק
  2. שמחתי לחדש, מקווה שתאהבי את השאר :)

    השבמחק